Στο «Συν-Πορεύομαι», η ομάδα μας εξειδικεύεται στην αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία και δυσαριθμησία. Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες επηρεάζουν τη διαδικασία μάθησης και απαιτούν εξατομικευμένη προσέγγιση. Το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να έχει δυσκολίες στην ανάγνωση, στη γραφή ή στη μαθηματική σκέψη, που επηρεάζουν την εκπαιδευτική του πρόοδο.
Ο ειδικός παιδαγωγός αξιολογεί το μαθησιακό επίπεδο του μαθητή και σχεδιάζει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα αποκατάστασης. Στόχος είναι η κάλυψη μαθησιακών κενών, η οργάνωση του τρόπου και του χρόνου μελέτης, η βελτίωση της μνήμης εργασίας και η ενίσχυση της αυτονομίας στο διάβασμα. Η εξατομικευμένη παρέμβαση προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή, βοηθώντας τον να ξεπεράσει τις δυσκολίες που σχετίζονται με τις μαθησιακές του ικανότητες.
Είναι σημαντικό να κατανοηθεί ότι το μαθησιακό πρόγραμμα δεν ακολουθεί την ύλη του σχολείου. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών διαφέρουν από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας και προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες του μαθητή. Αυτές οι μέθοδοι έχουν ως στόχο την ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων του παιδιού και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής του στη διαδικασία μάθησης.
Το υλικό που χρησιμοποιείται είναι ειδικά σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Περιλαμβάνει ειδική βιβλιογραφία, εκπαιδευτικά παιχνίδια και ψηφιακό υλικό που ενισχύει τη διαδικασία μάθησης και βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες που τους δυσκολεύουν. Όλες οι δραστηριότητες είναι προσαρμοσμένες στις ικανότητες και στο ρυθμό μάθησης του κάθε παιδιού.
Κατά την αξιολόγηση, ο ειδικός παιδαγωγός χρησιμοποιεί άτυπα εργαλεία και σταθμισμένα τεστ, όπως το Αθηνά Τεστ, για τον εντοπισμό μαθησιακών δυσκολιών και σχολικής ετοιμότητας. Η αξιολόγηση είναι το πρώτο βήμα για να κατανοήσουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες του παιδιού και να σχεδιάσουμε μια αποτελεσματική στρατηγική παρέμβασης.