Μαρία Σταυρούλια
Λογοθεραπεύτρια & Επιστημονική Υπεύθυνη
Brief info
Η Σταυρούλια Μαρία, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώνατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου, από το οποίο αποφοίτησε το 2007.
Έκτοτε έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν την ειδικότητά της, με στόχο την περαιτέρω και συνεχιζόμενη κατάρτισή της.
Έχει μεγάλη εμπειρία ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής, ενώ ταυτόχρονα έχει αναλάβει την παράλληλη στήριξη παιδιών με ΔΑΦ. Συνετέλεσε υπεύθυνη του τμήματος λογοθεραπείας σε ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο, το οποίο εξειδικεύεται σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Επίσης έχει προσκληθεί ως ομιλήτρια σε ημερίδες σχολείων και παιδικών σταθμών. Ακόμη ασχολείται με Ομάδες Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε παιδιά με ΔΑΦ ή Σύνδρομο Asperger. Τέλος, κάνει συνεδρίες πρώιμης παρέμβασης βρεφών από 16 -36 μηνών. Έχει αναλάβει ποικιλία περιστατικών , όπως παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Φωνολογικές και Αρθρωτικές Διαταραχές, παιδιά με Σύνδρομο Down, Νοητική Υστέρηση, Τραυλισμό, Γλωσσολογικές διαταραχές, Καθυστέρηση Λόγου και Ομιλίας κ.α.
Μερικά από τα εργαλεία και μεθόδους που χρησιμοποιεί κατά την παρέμβασή της, είναι το Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων ( PECS), το πρόγραμμα TEACCH, οι Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories and Comic Conversations), το ΜΑΚΑΤΟΝ ,η Κινησιοπαιδαγωγική Μέθοδος SHERBORNE,η μέθοδος της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, κ.α. Η προσέγγισή της δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο αισθητηριακό προφίλ του παιδιού, στο συμβολικό παιχνίδι, στο παραμύθι και στο τραγούδι.
Είναι επίσης πιστοποιημένη θεραπεύτρια της μεθόδου SOS FEEDING APPROACH, η οποία αφορά παιδιά με επιλεκτικότητα στο φαγητό.
Είναι εκπαιδευμένη στη χρήση πληθώρας διαγνωστικών εργαλείων, όπως Αθηνά τεστ, R.A.P.T test, Bus stories, Celf pre-school language test, Celf-R test, Derbyshire language test, Φωνολογική Δοκιμασία, PLS-3 test, Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης, Μέταφων τεστ κ.α.
Από το 2020 βοηθά στην μετεκπαίδευση νέων λογοθεραπευτών , παρέχοντάς τους εποπτείες σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Το 2016, η αγάπη της για την δουλειά της , την οδήγησε στην δημιουργία του «Συν – Πορεύομαι», με στόχο την παροχή των καλύτερων υπηρεσιών , συνδυαστικά με την δημιουργία και συνεργασία μιας ολοκληρωμένης διεπιστημονικής ομάδας, αποτελούμενη από λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, ειδικό παιδαγωγό, ψυχολόγο και εποπτευόμενη από παιδοψυχίατρο.